Terug

Brands 4.0 Bites: KPMG gaat voor persoonlijke kennisoverdracht

In de serie Brands 4.0 Bites korte, maar krachtige, statement van event, live of experience verantwoordelijken bij mooie, grote of bijzondere merken, bedrijven en organisaties. Bianca Even is manager Events & Training bij KPMG. "Events zijn de mooiste manier om onze thought leadership uit te dragen."

Manager events & training bij KPMG, wat houdt dat precies in?

Bianca Even (KPMG): "Ik ben met mijn team verantwoordelijk voor organisatie van de marketing events die KPMG voor haar relaties organiseert, de events die geïnitieerd worden vanuit de Raad van Bestuur en de trainingen die KPMG organiseert voor alle medewerkers." 

Wat is volgens jou de kracht van live communicatie en marketing events?

"Voor inhoudelijke events ligt voor mij de kracht in persoonlijke overdracht van kennis en is het de mooiste manier voor het uitdragen van thought leadership. Het is daarnaast een netwerkmoment om op informele manier bij te praten en draagt het bij aan het opbouwen van een langdurige en bestendige relatie met klanten. En de kracht bij niet-inhoudelijke events zit in het samen beleven en mooie herinneringen maken."

Draai je scherm voor de beste ervaring