Terug

Grenzen tussen live en digital en tussen landen vervagen steeds meer

Er was al een duidelijke trend zichtbaar waarbij marketingafdelingen van multinationals of internationaal opererende merken of organisatie hun eventmarketingstrategie over meerdere landen uitvouwen. Vaak met een lokaal/landelijke vertaalslag. De Business Event Industry Club (BEIC) zet daar vol op in met leden vanuit diverse landen, inmiddels opererend in meer dan 30 landen. Daymakers Group sluit zich als eerste Nederlandse partner aan.

"De Business Event Industry Club (BEIC) verwelkomt met trots Daymakers Group uit Nederland. Deze cruciale toevoeging versterkt onze gezamenlijke missie om eventbelevingen te revolutioneren door live en digitale elementen naadloos te integreren", stelt BEIC, waar naast het vervagen van landsgrenzen ook het vervagen, of beter nog het integreren, van live en digital een speerpunt is.

"Daymakers Group, bestaande uit D&B Eventmarketing en FX Agency, heeft een rijke historie in het creëren van onvergetelijke eventbelevingen. Ze staan bekend om hun innovatieve aanpak en hebben mensen en merken consistent op een dieper niveau verbonden."

Pieter Bas Boertje, CEO van Daymakers Group: "We zien een toekomst voor ons waarin niet alleen de grenzen tussen live en digitaal vervagen, maar ook de barrières voor events in het algemeen. Professionals in onze markt opereren steeds meer onafhankelijk van locatie. Om wereldwijd te werken, hebben we sterke partners nodig. BEIC vertegenwoordigt een uitbreiding van onze kansen, invloed en de verspreiding van onze expertise over verschillende landen. Toetreden tot BEIC vergroot ons vermogen om samen te werken met toonaangevende eventbureaus wereldwijd en voorop te blijven lopen op het gebied van branchetrends. We zijn enthousiast over de nieuwe mogelijkheden die dit lidmaatschap met zich meebrengt."

"BEIC heeft momenteel 19 leden. Tegen het einde van het jaar zullen we er 25 hebben en 35 tegen het einde van 2025. We zijn een op zakelijke communicatie gericht platform voor iedereen die wil werken aan diverse internationale evenementen. En we zijn de enige club die oost en west verbindt door onze leden. We selecteren onze leden zorgvuldig. Daymakers Group is een zeldzaam voorbeeld van een bedrijf dat digitale oplossingen met live-evenementen succesvol samenvoegt. Hun ervaring, klantenportfolio en leiders die in staat zijn elke uitdaging aan te gaan, maken ons slagkrachtiger in het aanbieden van diensten aan klanten bij internationale tenders en het promoten van Nederland als locatie voor het uitvoeren van de meest opwindende ideeën", aldus Mary Kirillova, CEO bij BEIC.

Horizon verbreden en verbindingen versterken:
Daymakers Group biedt een uitgebreid scala aan marketingdiensten, afgestemd op de unieke behoeften van elke klant. Door de krachtige impact van live-evenementen te combineren met het meeslepende potentieel van digitale ervaringen, zorgen zij voor naadloze interacties in zowel de fysieke als digitale wereld, waardoor de betrokkenheid van klanten en medewerkers en de loyaliteit aan het merk worden vergroot.
 


Over Daymakers Group:

Daymakers Group is een innovatieve leider in de eventmarketingbranche, bestaande uit D&B Eventmarketing en FX Agency. Met een focus op het combineren van live en digitale ervaringen, creëren zij journeys die mensen bewegen en verbinden, waardoor klanten, relaties en medewerkers in fans worden omgezet. Niemand wordt achtergelaten.

Hun toewijding aan creatieve concepten, slimme strategieën en meetbare resultaten onderscheidt hen als preferred partner voor merken die op zoek zijn naar impactvolle event- en experience-oplossingen.


 

Draai je scherm voor de beste ervaring