We zijn al helemaal gewend om met data tot de juiste doelgroep gerichte eventstrategie, conceptkeuze en trajecten te komen. Maar we moeten daar nog een onderscheid in maken: de generatiekloof. Nu Gen Z de arbeidsmarkt opkomt, hebben we gapende gaten tussen Gen X, Gen Y en de Babyboomers. Hoe ga je daar mee bij jouw marketing events en wat leren we van research?
Aan het eind van dit jaar is 30 procent van de werkende Nederlanders afkomstig uit de Generatie Z....
Joe Pine is de godfather van de Experience Economy. Hij ziet een evolutie van die economie naar de...
In de dynamische wereld van marketing en communicatie zijn marcom-evenementen een krachtig...
Onze arbeidsmarkt bestaat grofweg uit vier generaties: de babyboomers, generatie x, y en z. Binnen...
Brandmanager Tolga Tekbasan van McDonald's Nederland is betrokken bij de activaties en live...
Het klinkt natuurlijk als muziek in de oren: onderzoek toont aan dat de volgende generaties meer...
Rene Boender heeft zich jarenlang verdiept in Generatie Z. Samen met Jos Ahlers onderzocht hij en...