Terug

Hornbach, IKEA, BOL en Onverwachte Hoek tillen extraperience naar next level

Ja hoor, daar istie weer: de extraperience update. Zodra sponsoring en merkactivaties op festival zorgen voor een extra beleving voor de bezoekers, ben je als merk niet alleen slim bezig, maar val je ook binnen de noemer extraperience. Die ontwikkeling ging al van een 1.0-versie naar de data die je uit deze brandexperiences kunt halen in een 2.0 versie, maar 2025 levert ons een 3.0 editie: merkbeleving als service of VIP behandeling.

NEXTLIVE ziet hoe merken en organisaties de gouden kansen binnen het terrein van succesvolle festivals nu definitief pakken. Niet door sponsoring of een verdwaalde merkactivatie, maar door extraperience. Merken bieden een extra beleving voor bezoekers. Sterker nog: in 2025 bieden merken pure service, ontzorging of juiste een onverwachte VIP-beleving. Leer en raak geinspireerd van ons EXTRAPERIENCE online magazine, 2025 editie.

Met in de 2025 EXTRAPERIENCE-editie:

  • Hornbach en de oranje kruiwagen voor campinggasten
  • Onverwachte Hoek en de onverwachte belevenis op de Zwarte Cross
  • IKEA met het prachtige, rustgevende Dromland concept
  • De festivalwinkel en tevens nachtclub van bol.
  • Oh ja, en een pagina als eerbetoon aan de EXTRAPERIENCE GOAT 


Leest onderstaande embed online magazine niet prettig? Gebruik dan deze link: EXTRAPERIENCE 2025

Draai je scherm voor de beste ervaring