Live, events en experiences zijn binnen de huidige experience economy essentieel voor de merken, bedrijven en organisaties van de toekomst. Het is de meest krachtige tool om de connectie te maken met jouw doelgroep. Experts delen hun kennis en visie. Hier vind je trends die horen bij het merk van de toekomst. Welke strategie moet je hanteren en onder het kopje brand insight kijken we achter de schermen van merken.
Het is een bekend, effectief en slim middel: een freelancer of zzp'er toevoegen aan jouw...
Events en brandexperiences in de marketing en communicatie groeien door en door. Niet alleen in...
In de sportwereld heb je het ongrijpbare begrip en gevoel van 'momentum'. Wanneer alles samenvalt...
Ja hoor, daar istie weer: de extraperience update. Zodra sponsoring en merkactivaties op festival...
De crème de la crème van de Nederlandse live communicatie en experience marketing kwam samen in...
NEXTLIVE.FESTIVAL NL komt eraan. Voorheen The Next Event, is de plek waar branchegenoten hun kennis...
Als er één tak van sport is binnen de wereld van live, events, congressen en beurzen dan is het wel...
Events zijn krachtige marketinginstrumenten die ons in staat stellen om diepgaande relaties op te...
De Best Event Awards World in Rome kreeg het voor elkaar om Thierry Reboul, de grote man achter de...
Wat ooit begon als De Dag van het Evenement, doorgroeide tot The Next Event, vindt op 14 januari...
In een wereld die overspoeld wordt met informatie, is het lastiger dan ooit om op te vallen....
Weer zo'n heilig huisje in de wereld van eventmarketing: binnen je relatiemarketingstrategie...
NEXTLIVE laat zich graag voeden door de doelgroep. In een mooie groepscall met diverse marketing en...
De Generatie Z is er super helder over: congressen zijn saai! Zo. Tot ziens congressen. Nou kunnen...
BEIC, Business Event Industry Club, verbindt vele live communicatie en experience bureaus over de...
NEXTLIVE houdt regelmatig klankbordsessies met marketeers en communicatieverantwoordelijken bij...
Nico Meyer is al enkele jaren de stille kracht achter de Gouden Giraffe Event Awards jury. Niet...
Met als hoofdthema "Brands 4.0: Van nu naar de toekomst" vindt op 21 november 2024 het tweede...
Live, events en experiences als marketingmiddel, is een tak van marketing die eigenlijk pas een...
Het summum van The Experience Economy: het experience merk. Dit mini dossier haakt niet in op de...
Wie de wereld van marketing en communicatie events platslaat, kan eenvoudig een tweedeling maken:...
Duurzaam en natuurlijk, dat wordt in de wereld van frisdranken direct geassocieerd met fritz-kola....
Guilherme Bailão is directeur Brand Experience & Sponsorship bij Heineken Group – Brazilië en...
De Amerikanen noemen het experiential brands, merken die hun positie in de markt en zelfs hun...
De manier waarop we naar events kijken, en de rol die ze spelen in de marcom-mix, is de afgelopen...
Het is veel in het nieuws: festivals in ons hele land die door extreme regenval, extreme hitte of...
Het duidt op het steeds verder door ontwikkelen van de wereld van live communicatie en experience...
Live communicatie, eventmarketing of iedere andere vorm van live marketing of communicatie is in...
Er zijn inmiddels binnensteden waar je op basis van je social media accounts, je voorkeuren en door...
Dat live communicatie, eventmarketing of experience marketing niet altijd gaat om het samenbrengen...
Er was al een duidelijke trend zichtbaar waarbij marketingafdelingen van multinationals of...
IDEA (Independent Dutch Event Association), de organisatie waar de toonaangevende bureaus van...
In de dynamische wereld van marketing en communicatie zijn marcom-evenementen een krachtig...
Een evenement binnen de marketing of communicatie van jouw merk of bedrijf is het summum qua...
In de digitale wereld is het belangrijker dan ooit om een connectie te maken met je doelgroep op...
Samsung is helder in de keus voor een reeks aan evenementen in Nederland: de Samsung Galaxy AI...
Tijdens de Gouden Giraffe Event Awards 2024 in NBC Congrescentrum werden op 29 mei tien awards...
Daar zit je dan: te chatten met een AI chatbot, kijkend naar een deepfake video online en is die...
In de serie Brands 4.0 Bites korte, maar krachtige, statement van event, live of experience...
Live, events en experiences hebben zich gevestigd als een cruciale component binnen de...
Een van de meest krachtige merken in Nederland, bol.com, ging in de afgelopen maanden over naar een...
Als er een duidelijke toekomstvisie is als het gaat om live en experiences binnen de marcom-mix,...
Brandmanager Tolga Tekbasan van McDonald's Nederland is betrokken bij de activaties en live...
Dat purpose en betekenismarketing de wereld van marketing en communicatie steeds meer beheersen, is...
Terwijl we al enkele decennia in The Experience Economy zitten en de consument al richting heeft...
Joe Pine een uur tot je beschikking. Het gebeurde EventBranche.nl en evenementenbureau D&B...