Samen met bureau BrandConnection zette T-Mobile Nederland een corporate event neer waarbij plenair is gecombineerd en is geïmplementeerd in de totale setting van het feest. Dat evenement is één van de gegadigden voor het winnen van een Gouden Giraffe Event Award op maandag 3 april in de TheaterHangaar.
Concept
Alle medewerkers van TMNL hebben actief bijgedragen aan het succes van T-Mobile. Altijd en iedere dag. Zonder de inzet van haar medewerkers kan T-Mobile niet succesvol zijn. Die woorden waren de aanleiding voor een succesvol event waarin strategie van de nieuwe eigenaren de alom vertegenwoordigde medewerkers ontmoetten. Onderscheidend was het diverse programma waarin sprekers werden afgewisseld met een diversiteit aan artiesten, welke een goede vertegenwoordiging was van de T-Mobile populatie. Aereal artiesten, dansers, dragqueens,
gevestigde artiesten en nieuw talent wisselden elkaar af. Die avond werden Nieuwe herinneringen gemaakt.
Doelstellingen
Enkele jaren geleden besloot het Duitse Deutsche Telekom om haar dochteronderneming in Nederland met de naam T-Mobile Netherlands te verkopen. In 2016 werd daarvoor het startschot gegeven. In de 3 tot 4 jaar die volgde zette T-Mobile Netherlands in op groei en acquireerde in 2018/2019 Tele2 Nederland en in 2019/2020 deed het een
succesvol bod op Simpel.
Begin 2020 barstte COVID-19 los. Het op afstand met elkaar samenwerken, bracht een nieuwe dynamiek in het bedrijf en niet eerder waren we in de markt zo succesvol. En in deze periode zetten we ook de eerste stappen op de markt om op zoek te gaan naar nieuwe eigenaren. Op afstand werden krachten gebundeld, doelen gesteld en alles wat nodig was voor de verkoop werd gecreëerd. Avondklokken, verplicht thuiswerken, het opvangen van het werk van zieke collega’s: niets kon ons stoppen.
In 2021 werden we aangekocht door 2 investeringspartijen, die, om ons aan te kunnen kopen, ook de krachten bundelden. En dat is waar T-Mobile voor staat: om succesvol te kunnen zijn, moet je de krachten bundelen. Het feest met de slogan “T-Mobile, ……” werd een feest om het volgende te vieren:
Onze medewerkers zijn hier het belangrijkst, hun standvastigheid en hun veerkracht, hun tomeloze inzet en drive om ter voor te gaan, zorgen ervoor dat T-Mobile steeds opnieuw weet te winnen. Alle behaalde Commerciële en niet commerciële successen vieren, omdat je samen echt sterk bent en niet stopt ‘until everyone is connected’
het vieren van de succesvolle verkoop aan de nieuwe eigenaren, de wie is wie en wat wordt hun rol binnen de organisatie en hoe gaan we verder.
Vertellen over De nieuwe strategie / plannen die we samen met de nieuwe eigenaren hebben ontwikkeld laten zien
Het geruststellen van de mensen en baanzekerheid geven. Geen reorganisatie. Geen banenverlies. Het vieren dat we weer gezamenlijk kunnen feesten na 2 jaar corona.
Impact
- Een duidelijke strategie ondersteund door een korte duidelijke video
- Inzicht in de nieuwe eigenaren en het pad dat zij met ons willen lopen
- Vertrouwen in de nieuwe eigenaren en de directie
Je kunt bij de jurypresentatie van deze en vele tientallen andere top events zijn. Kom dan in de middag naar Learn from the Best tijdens de Gouden Giraffe Event Awards op maandag 3 april, TheaterHangaar:
De Gouden Giraffe Event Awards 2023 wordt mede mogelijk gemaakt door deze eventhelden: