Neuro-wetenschappelijke studie bewijst. De effectiviteit van live communicatie. Wat gebeurt er in het brein van mensen als ze deelnemen aan een face-to-face evenement, bijvoorbeeld bij het bezoeken van een beurs, en hoe gedragen de hersenactiviteiten zich in vergelijking met deelname aan een digitaal evenement?
Zowel uitgebreid psychologisch onderzoek als persoonlijke ervaringen bevestigden ooit al eens dat...
NEUROMARKETING ONDERZOEK - Het was wellicht het meest macabere toeval van de corona-crisis: vlak...
EVENTBRANCHE NEURO ONDERZOEK - Het onderzoek der onderzoeken voor onze branche: 'Een live event is...
TALKSHOW NEW LIVE - Evelien Post van Hunkemöller, Arnold Koning (Rijkswaterstaat) en Chantal de...
Op woensdag 26 juni organiseert Effectivents de nieuwe training Neuroscience, bij industriële...
Het Franse congres-productiebedrijf Micemedia en het Nederlandse event-designbedrijf Slidebox...
EVENTMARKETING NEUROMARKETING - Om te laten zien hoe je mensen met muziek en kunst kan inspireren,...
PARTYSCHIP VARENDE LOCATIE - ss Rotterdam was in september de locatie voor een wel heel bijzondere...
NEUROMARKETING CONGRES - Robert Daverschot, bekend in de branche van zijn rol rondom de...
NEUROMARKETING - Het congres Neuromarketing en Events gaat op 4 september op het ss Rotterdam uw...
EVENEMENTEN NEUROMARKETING - Wat gebeurt er onbewust wanneer men een congres, een evenement, een...
EVENTBRANCHE BORREL - Je zult maar gewoon bezoeker zijn van de EventBranche Borrel in Aalsmeer. Dan...
EVENEMENTENOPLEIDING - In de eerste EventBranche Impact uitzending kwamen drie eventtalenten aan...
EVENEMENTENLOCATIE BEURSGEBOUW - Het tweejaarlijkse congres van de Europese beroepsvereniging van...
Het is niet direct eventmarketing, maar zeer zeker interessant om meer van te weten:...