Ooit, is natuurlijk een tricky woord. Want 'ooit' waren eventpioniers als Arjan van Dijk en Frank Wentink verantwoordelijk voor de geboorte van een nieuwe markt: bedrijfsevenementen. Dat dit later live communicatie en event marketing werd, is natuurlijk de grootste gamechanger die je kunt bedenken. Maar binnen de huidige wereld van marcom-events zijn dit wat ons betreft 5 uiteenlopende gamechangers die allemaal op hun manier events deden veranderen...
Dit is de NEXTLIVE 5 gamechanging events binnen de wereld van live communicatie en experience marketing. Deze 5 events veranderden echt op hun eigen manier het spel... - Miele Powerwash / Buutvrij for life / Schaalwerk Van sponsoring en activatie waar zenden de standaard was naar een gastbeleving binnen het DNA van het merk - smart Automobile / BBDO Live Een beursstand en/of beursdeelname was nooit meer hetzelfde sinds de smart-case - Sécurité routière / OVAL Deze cases zorgde voor eens en voor altijd voor het bewijs van live en experience binnen communicatie campagnes - Rijksmuseum / XSAGA Het event voor 1 persoon, met de mediawaarde van miljoenen - Sopra Steria / JUST CRUZIN' PRODUCTIONS AB Een nieuwe generatie, de Netflix-generatie, snappen en daar je event op aanpassen