De toekomst van live communicatie en marketing is LAIVE. Artificial Intelligence (AI) versterkt de impact van live communicatie op een ongekende wijze. Maar er is meer. Veel meer. Wat te denken van het integreren van Virtual Reality, Augmented Reality of Xtended Reality in onze events. Online events en hybride events behoren sinds corona ook tot onze mogelijkheden en wat er allemaal te wachten staat op het gebied van tools en apps voor ons vak, is helemaal niet te voorspellen.
TNO deed onderzoek naar de digitale oplossingen voor de evenementenbranche. Daarbij werd gekeken...
De Amerikanen noemen het experiential brands, merken die hun positie in de markt en zelfs hun...
Platform Innovatie Marketing (PIM) geeft al enkele jaren richting aan de marketingwereld. Het...
In de digitale wereld is het belangrijker dan ooit om een connectie te maken met je doelgroep op...
In alle lagen van marketing en communicatie zie je het gebeuren: van massa en groepen naar focus,...
Dat alle digitale mogelijkheden en innovaties live events kunnen versterken, dat is kraakhelder....
Voor iedereen die betrokken is bij de planning en uitvoering van zakelijke evenementen is...
“Van de een op de andere dag was alles anders”, aldus Björn Hamacher, Brand Activation Manager bij...