Geen merk, bedrijf of organisatie die niet bezig is met het verduurzamen van hun organisatie. De kernwaarde Duurzaam komt het meest voor in beleidsplannen. Als je dan als merk of bedrijf voor een live event kiest als marketing- of communicatiemiddel dan ben je bijna verplicht om dit op een zo duurzaam mogelijk wijze te doen. Samen verduurzamen wij events op het gebied van energieverbruik, mobiliteit, afval en waste, maar het draait ook om mensen (inclusie en diversiteit) en het maatschappelijke karakter en de purpose van jouw organisatie.
De nieuwe hotspot voor live, events en experiences in de marketing- en communicatiemix,...
Duurzaam en natuurlijk, dat wordt in de wereld van frisdranken direct geassocieerd met fritz-kola....
Greenwashing was lange tijd een label dat op veel bedrijven en hun events kon worden geplakt....
Platform Innovatie Marketing (PIM) geeft al enkele jaren richting aan de marketingwereld. Het...
Het is vast en zeker ook binnen jouw brand, bedrijf of organisatie een groot hoofdstuk in het...
De Groene Giraffe zo heet de special award van de NEXTLIVE Gouden Giraffe Event Awards 2024. Onder...
In een onderzoek naar de toekomst van live communicatie van het onderzoeksinstituut R.I.F.E.L....
The Next Web (TNW) Conference 2023 won tijdens de Gouden Giraffe Event Awards samen met hun partner...
Dat purpose en betekenismarketing de wereld van marketing en communicatie steeds meer beheersen, is...
Een onderdeel van de sustainable wereld is inlcusie. Daarbij gaat de eerste gedachte vast niet uit...
Buffetten kunnen echt niet meer. Sanne Stroosnijder van de Wageningen University & Research is heel...
Er is nieuwe regelgeving over het gebruik van plastic wegwerpbekers en plastic wegwerpbakjes. Doel:...
Duurzame stappen liggen op de stoep en Het moet allemaal duurzamer, zo begint het online magazine...