Het vak van live communicatie en experience marketing is nog vrij jong. Daarom zijn gedegen onderzoeken vaak een prachtige aanvulling om de impact van LIVE bloot te leggen. Op NEXTLIVE vind je onderzoeken over onder meer budget, trends & ontwikkelingen, maar ook wetenschappelijke onderzoeken over de kracht van live en de rol binnen marketing en communicatie.
Events zijn krachtige marketinginstrumenten die ons in staat stellen om diepgaande relaties op te...
In Engeland wordt ieder kwartaal onderzoek gedaan naar de verdeling van het marketingbudget. In het...
De Generatie Z is er super helder over: congressen zijn saai! Zo. Tot ziens congressen. Nou kunnen...
Gedragsverandering. Dat is toch wel zo'n beetje het summum van iedere markteer of...
TNO deed onderzoek naar de digitale oplossingen voor de evenementenbranche. Daarbij werd gekeken...
Je zult toch verantwoordelijk zijn voor de events, experiences en al het live contact van jouw...
Waar in Nederland een continu marketingbudgetonderzoek ontbreekt, hebben we in het Verenigd...
Het Platform Innovatie Marketing (PIM) geeft meerdere keren per jaar richting aan de ontwikkelingen...
IDEA (Independent Dutch Event Association), de organisatie waar de toonaangevende bureaus van...
Is het echt zo? Of hebben alleen slechte eventmanagers aan het onderzoek meegedaan? Uit de research...
In een onderzoek naar de toekomst van live communicatie van het onderzoeksinstituut R.I.F.E.L....
Het blijft bijzonder dat in de marketing- en communicatieonderzoeken in Nederland live en events...
Live-communicatie en experience-marketing zijn cruciale instrumenten in de moderne marketingwereld....
Zowel uitgebreid psychologisch onderzoek als persoonlijke ervaringen bevestigden ooit al eens dat...